Alien

wazzaap, mul jälle uus kujundus, ma kogu aeg tüdinen nendest ära :D but i like new one.

Eile oli siis kabaree Astes, lol, täiesti mõttetu :D ma olin jälle tösine esinedes, sest no mai oska seda feiki naeru teha ja naeruisu polnd ka. Väkk, ja iga kord kui ma kankaani teen, siis suu kuivab täiega ära ja siis naeratades jäävad huuled hammaste külge, iuu :D.
Pärast läksin Mannu juurde, sealt tšillisime ja kuulasime Friday'd, on ikka üks sick laul ma ütlen, kuigi samas mul ei ole ühtegi halba söna selle kohta :D. Lihtsalt selline kummitav mindfuck on. Siis sai kell 10 ja läksime Märduka juurde. Seal vaatasime telkut ja ns. Mingi 12 paiku läksime linna Pritsukasse, seal oli igav :/ ja siis läksime hoopis meile poistega. Hah, Eku juba magas aga me ajasime ta suure kisaga üles. Siis käskisin tal x-boxi tööle panna ja nönda poiskad siis mängisid poole neljani seda. Mo meelest oli hästi naljakas lihtsalt :D:D. Siis eku näitas ( nagu iga kord külalistele) youtube'st failblogi värke ning siis jälle kõik naersid :d Ei fun oli :D.

Nüüd ma vist õpin, sest targaks peab ka ju saama :D Aa ja suve ootan ka ikka veel; ning praegusel hetkel on E.T best fu**king song ja video ka mega muidugi. Tglt ma kuulasin seda juba suvel, aga nüüd kui selle video tehti, hakkab see jälle playlistis leierdama. Love you, Katy



Kommentaarid