X-ray

Pole ammu kribland midagi, seega siis kirjutan viimasest neljast päevast?

Täna ärkasin pool kaksteist, sest läksime empsiga perearsti juurde. Aeg oli 12.20, kuid sisse saime alles 13.05 ? Jube pikk ja igav ootamine oli, kuid õnneks üks pisike poiss entertainis meid, too sahkerdas edasi-tagasi, näppis kõike ja tahtis vett juua, hästi armsalt rääkis ka ning kiikus keset pörandat kiikhobusega :D. No lõpuks saime siis sisse, teema oli muidugi minu peavalu, arst rääkis pikalt ja laialt ning tulemus jäi selline: 1) homme lähen teen röntgeni oma kaelast; 2) järgmine nädal neuroloogi juurde, kes mind (ma loodan) kompuutrisse saadab; 3) maikuus lähen Tartusse peavalu spetsialisti juurde. Loodan, et saan siis oma valust lahti.

Eile käisin maal, vanaema süntsi tähistamine. Saime süüa ja kooki ja kohvi nagu ikka sellistel puhkudel. Rääkisme hästi-hästi palju ja vaatasime telekat :D. Ma viisin talle nartsissid ja ühe imeliku värviga roosi, aga noh kui ma ütlen et miski on imelik, siis see meeldib mulle :P. Selline oldschool lilla värv oli. Pärast läksin Gentzi juurde, vaatasime superstaari ( jee, Triin sai edasi) ning siis vaatasime nelja tunnist filmi ´´Red Rose´´. Väga pikkk pikk pikk ja kirjeldav film, ei olnudki eriti õudne, kerge mindfu** oli lihtsalt. Ma mitu aastat tagasi vaatasin seda, aga no mai mäletand, et see sõuke veniv oli :D Päris palju feiki arvutitehnikat oli ka. Kolmest jõudsin koju ja jäin kohe magama. Aa, kuu oli ka üüüüratult suur eile :O .

Üleeile oli kabaree. Kõige paremini välja tulnud ning üle kõige publik oli ka. Nad trampisid jalgu ja pmst karjusid iga liigutuse peale. Pärast olime tšikkidega veits aega koolis, punusime Trintziga juuksed kokku (haaha, päris mõnus värv tuli sellest) ja pärast läksime Pritsukasse. Millegipärast oli kohutavalt naljakas kogu aeg, sest  Pääsu ei saanud jutust üldse aru, Triinu pani oma teemat, ma lihtsalt naerasin kogu aeg ja Trüün oli lihtsalt lahe :D. Girls just wanna have fun :D

Aga üleüleile käisin ma esimest korda klubis, nagu täiskasvanute peol :D. Issiga sain sisse, rahvast tegelt ei olnudki nii palju kui viimasel noortepeol, ausalt öeldes mo arust on noortepidu lahedam kui täiskasvanute oma. See dj oli ikka täiesti mõtttetu: vanad, igavad ja totaalselt äraleierdatud laulud. Arrrgh ! Peaesineja oli Sunrise Inc. . Pisikesed mehikesed mo arust ja nende laulud olid ka igavalt ühesugused, pani pea valutama -.- Ainult Lick Shot oli hea :D. Ma usun, et ega ma nüüd enne 18 saamist ei viitsigi kluppi minna nõnda.  Enne seda oli Tähtede Mäng ka, boooooringggg, aint cheerikad olid lahedad.

Praegu käib taustal Jamie Oliver, on ikka pro. Nüüd tuli tahtmine ise kokata ja probably ma teengi seda täna. Otsime Gentziga hea retsepti and let's get it starteeed.

Täna on ju veel kevade algus ka, aga kuid aknast välja vaadata siis.. mkmmmm. Deam, oleks meil ka selline spring break nagu nt Floridas, ouyeaah. Kahjuks me saame vb talvejoped kevamantilite/jakkide vastu vahetada, nemad aga panevad rannas pidu. Aga eks me naudime omi kevadvölusid, mis meile siia antud on :P .





Tahaks ka kindlasti kunagi surfataa


Kommentaarid