See, et

varsti hakkab rannahooaeg ja suvii :D. Ma usun, et mul tuleb meeldejääv suvi ning palju tööd. Ja ma loodan, et päikest saan ka hästi palju, et ma oleks sellline nigga nagu 7 aastaselt olin. pörgusse see alleriga noh. Ja 18 tuleb ka metsik. Ning üldse kõik tuleb väga awesooome. ja jäätis söön ka hästi palju. ning selle aasta suvel rõhutan jõhkralt retro-hipi stiili. so good. niiet ootame kõik seda sooja, merd, päikest, jäätist, tümpsu, tralli, kontserte, rannavõrkpalli, piknikuid, väljasõite, jaanipäeva, lõket, ööujumist, vettehüppeid, grillimist, tšillimist, maasikaid, vaarikaid, telkimist, matkamist, jalgrattasõitu, tähtede vaatamist, lollitamist, vabadust, öist jalutamist, sõpradega koosolemist, kel kallim sel kallimaga koosolemist, naermist, kallistamist, kiikumist, tantsimist, sääsepininat, maal olemist, pikka magamist ehk siis PUHKAMIST !!

ok, tegelt alles kevad algas ning aega on hmm 2 kuud :D













Kommentaarid