Our city lights

Kuressaare on minu meelest  kõige parem linn maailmas. Ma ei tea, kas keegi on suvel tähele pannud, aga siis kui könnid läbi linna öösel mingi 1-2 ajal, siis on kõik hästi rahulik, nagu tõesti rahulik. Meil on puhtad tänavad, mõnus valgustus, tänavalaternatel on lillekesed, teed on korras ja majad on mõnusalt restaureeritud. See on lihtsalt uskumatu kui kaunis siin on. Niiet soovitan tähele panna sellist asja suvel. Paremat kodulinna vist ei saakski olla.. Ainus, mis ma muudaks oleks see, et minu kodurajoonis tehtaks majad korda :D ja ferrumi võiks ka maha lammutada ning sinna võiks ehitada mingi vägeva purskkaevu ja platsi, kus suviti oleksid igasugused jäätisekioskid ja pirukaputkad, võib-olla ka mõni hot dogi käru :D Selline asi just sobiks meite kesklinna ja ma usun, et seal sibliks päris palju rahvast :P hmm, mis veel.. aa, meil on ka väga palju vedanud pargiga. Linnus ja selle vallikraavi on öhtuhämaras ja tuledekumas niii kaunis ja just selle ajal on jällegi hästi õdus seal käia. Pluss titerand, kus saab varbaid jahutada ning vörkpalli mängida. Ja meil on lossis nii palju kontserte, kus ei pea isegi piletit ostma, vaid istudki titekasse pingi peale ja naudid muusikat pluss veel päikepaistet ja soojust. Seal võiksid mingid rannapeod ka toimuda, aga eks seda on juba raskem korraldada. Muidugi on meil ka raiekivisäär, kus saab lihtsalt istuda ja tunde juttu rääkida ja mõnusat aega veeta ja seal on ka veel ilus vaade spa'de ja jahtide tuledele, mis sillerdavad vee peal. Oeeh, meil on siin ikka tõesti vedanud :P

Muidu eile oli Velve juures istumine ja nagu Triin mainis, oli täitsa tore oma plixxidega juttu rääkida. Mõni asi oli päris naljakas ka, aga siin ma ei räägi seda :d.  Mingi kolmest öösel hakkasid poisid top gear'i vaatama, hea valik kõikidest saadetest :D Velve, Elis ja ma jäime pmst magama selle ajal :D Nelja paiku jõudsin koju  ja linn oli nii nii tühi ja vaikne, ma arvan et Genil oli väga creepy nönda koju tulla, mul küll oleks olnud, samas nagu eelnevalt linna kirjeldasin, oli väga ilus, kuid need pasased lumehunnikud rikkusid kõik ära :D.

Täna on noorepidu divas, mul ikka minek, sest selle jaoks vaheaeg ongi, et puhata ja pidutseda :D woo, party up







Kommentaarid