England

Mul tuli hetkel mingi enneolematu London isu, täitsa jube ikkka, kananahk ka ihul kohe, ja hetkel on mo arust sihtkoht london poole parem kui sihtkoht new york, wow to me. Olen mõtetes seal siis praegu :D
Aga kunagi käin seal äära küll... varsti :P Ja nendel täiega veab, kes on juba käinuuuud :D Ja ma avastanud, et mul on järjest rohkem hakkanud meeldima briti aktsent, saated ja filmid, awesome right ?:D Need on kuidagi loomulikumad, reaalsemad, südamlikumad - noh paremad siis lihtsalt. Sealne keskkond tundub intelligentne ja puhas, ilmaolustik on ka selline mõnus, vihmane ja udune, niiske, mis sobib minu nahale  ja seal head poed ka ning pidu osatakse seal kindlasti hästi panna. Niiet ma hakkan suvel selle jaoks raha koguma siis :D Seal palju ägedad kontserdeid muidugi ja jalkat saab ka vaadata, kokkuvõtteks pakub kõigile midagi erilist :P Ning veel on seal palju ajaloolisi ehitisi ja kohti, mis pakuvad mulle huvi, üleüldse inglise ajalugu on väga pönev :P Aga noh, kui ükskord seal ära käin, eks näis mis ma siis sellest kohast arvan, aga hetkel küll suured ootused. Pärast kooli tahaks sinna ühte asja öppima ja uurima minna, aga seda ma ei ütle mis selleks on ja ma loodan, et see saab ikka tõeks :) Tundub, et just seal on seda ametit väga hea praktiseerida ning võib hea töökoha ka saada. So exciting !

Paar iseloomustavat pilti ka Inglismaast:



















Kommentaarid