Sweden

Reedel läksime perega Rootsi, et tähistada nii issi kui eku süntsi. Trip algas sellega, et parkisime oma auto sadama parklasse ning läksime sööma. Sõime vene restoranis Poseidon. Ma võtsin mingi kana roa, mis oli täiesti tavaline kanajupp kartuli ja salatiga, ma oleks kindlasti parema teinud kui nad tegid :D Seal oli hästi külm ka. Siis läksime terminali hoonesse, kus oli wooaa kui megalt palju inimesi. Pressisime ennast kuskile seina äärde, mul oli oma suur paks pehme padi ka käes ning mõned inimesed vaatasid mind imelikult aga keda huvitab. Siis mingi blondide juustega plikade kamp oumaigaaditas üle rahva, lamedad tibid :D Siis oli byebye kõne gentziga ja pärast seda oli laeva peale minek. Muidugi läksime Baltic Queeni'ga, muu laevaga ei tahakski. Meil oli vaheuksega kaks kajutit, 4 inimest oleks saanud veel kaasa tulla, oleks siis vaid teadnud.. Siis tegime ennast empsuga kenaks ja läksime ringi vaatama, ofc oli esimene koht parfümeeria pood ja ma sain nagu alati mõnulaksu Escada lõhnast, mmmmm; siis värvisin veel huuled ühe kena oražika-roosa värviga ära. Üks hästi kena tumelilla küünelakk oli ka seal, aga nagu arvata siis see oli raju-raju hinnaga. Pärast läksime showbaari, seal oli sünnipäevalaste õnnitlemine ja eku läks ka :D:D Enne teda kutsuti sinna ette Anette Maria, not bad. Eku sai endale lastešampuse, mis veel ootab lahtitegemist :D. Siis oli seal bänd ühe hea nimega: Gentle Power Band, no ju me ikka issiga ei naernud seda nime. Need mängisid tüüpilisi pensiokate tantsulaule, mis mo jaoks olid igavad. 00:00 oli siis kabareetaoline show, kus teemaks oli Mystery. Päris kenasti oli kokku pandud, kuid nii lühikeseks jäi see. AA iss ostis mingid kaunid kokteilid ka, päris head olid :D:D Pärast ma olin nii väss, et läksime magama või noh mai saanud üldsee magada tegelt, sest see paks jää merel lihtsalt kolises ja müristas ja kraapis ja kriimustas vastu laeva põhja, no see oli nii vastik lihtsalt, suht õuduka häälega :D Hommikuks ma olin magamata ja lihased valutasid, kuid mis ikka vinguda, oli ees pikk tee Stockholmi kesklinna. Ja kohe päris pikk maa oli jala minna. Muidu oli kõik kena mõnus, seal oli poole soojem kui Eestis, kuid seal kukkus igal nurgal lumi katuselt maha, ja kohe kenasti. Mai saa aru, miks nad ära ei piira neid alasid, nii kergesti oleks sealt vigastada saanud. Kui kesklinnas lõpuks olime, siis hakkasime poodlema, sealt oli mingi ülisuur kaubanduskeskus, mis oli nii maapeal kui all; kahjuks ma ei saanud endale sealt mitte midagi, masendaaaav oli lihtsalt. Eku sai küll.. .:D Enne äraminekut sõime hiinakat, kuid mul eriti ei läind alla, sest see mäss ja rahvamass ajas pea valutama ja südame pahaks. OK, siis oli teekond tagasi laeva. Seal oli suht sama olemine, kuid õnneks sai öösel magada ka :P Poest ostsin gentzile suure chupa-chupsi, mida ta loodetavasti praegu limpsib :D. Hommik oli kaunis - päike paistis kajuti aknast sisse. Siis tegin ennast korda, panin asjad kokku ja läksin sööma. Sõin vöileibu, kohvi, mahla ja melonit ning nautisin vaadet Tallinnale, üliilus oli. Siis läksime laevalt maha ja autosse ning suundusime kesklinna, tahtsime empsiga Stradivariusesse minna, kuid see oli kinni - liiga vara olime kohal :O kena nali. Otsustasime hoopis siis Stockmanni minna, sealt ostsin endale retukad. Veel sõime seal ühes hubases kohvikus ning pärast läksime uuesti Stradivariusesse, jee lahti oli, ostsin sealt ka paar asja ja siis oli kiire kojusõit. 2 ja pool tunniga jõudsime koju, küll see jäätee on ikka hea asi :D Ja seal oli niii kaunis vaade ka, mai saa aru miks mõned ikka praamiga läksid. And that's all.

Aa ja teate, ma sain Baltic Queen'i kajutis parima dušielamuse, niii mõnus pehme ja tugev vesi oli, nii hea :D

Täna ma oli kuidagi eriti koba ka veel, juba hommikulauas tilgutasin kohvi oma jalale, koperdasin igal tõkkel ja kosmeetikapoes ajasin lauvärvi puru igale poole laiali ning kogu aeg kõik asjad kukkusid käest, ohhh joohhaidi :D Mingi kobaneedus.

Nüüd mul tuli meelde see, et läksime laevas ekuga trepist alla, kui järsku käis räme pauk, whaaat nagu, eku lihtsalt pani peaga vastu peegelseina, ma küsisin what, mis sul viga on, ta ütles et : no ma viskasin lihtsalt tukka... :D:D:D

See kõik rootsi tripist, nüüd peab räigelt õppima hakkama :( i don't want too :(:(

JA muidugi see oli suure-suure-suurepärane uudis, kui kuulsin et Getter võitiiiis, woooooooohoooooooooooooooooooooooooooooo. Thumbs up!


















Kommentaarid