Lady Gaga

Vaatasin just Lady Gaga uut videot ja issand see on niiii lame, rõve, vastik, kole aga mulle meeeldib :D. Ükskõik kui rõvedaks ta ka ei lähe, ta ikka meeldib mulle, sest ta laulud on nii head ja videod hullu kiiksuga, nagu oleks hullarist tulnud. Ja ta uus hitt on väga kaasatõmbav, ootan juba uut :D ! Lady Gaga'st rääkides veel, siis Poker Face'st ma ei tüdine never ära, see on aegumatu laul ning muidugi video ka. Üks lauludest minu topis kindlasti. Ta parukad on lahedad ning varasematel aastatel olid kostüümid ka nii kenad, kuid kahjuks nüüd on ta nendega alla käinud. See on nõme, et teda seostatakse kogu aeg Madonnaga, sest minu arust nad ikka täiesti erinevad artistid ning Kerlit ja Gagat pole ka mõtet võrrelda, sest Kerli täitsa teisest puust. Las tüübid teevad mis tahavad, on vaja siis kogu aeg maha teha :D Keep goin' Gaga !







Kommentaarid