finally freakin' freedom

Wazza, nüüd mul on nats aega arvutis istuda :D  tegelt nv'l võib rohkem. Deam ja ma isegi ärkasin 11, sest teised askeldasid ja lõhusid maja ringi- nad ju lähevad Tartu maratonile. lonely today. Ja kiisu (Mirru) magas mu käe peal, nurus pai.. on ikka supsu küll :D

Neljapäeval vaatasin Eesti EMA'd. Vähe lame mo meelest, ainuke hea asi oli SUNRISE AVENUE. Ja nad muidugi tegid suurepärase Fairytale Gone Bad'i esitluse. Mingit nõmedat etno-muusikat oli kõik täis, hate hate.

Eile, reedel oli kabaree. Tegin taas endale oma särava make upi, mille ma alles hommikul maha võtsin :D nüüd padi sädeleb. Iseenest rahvast oli ja plaksutasid ning hüüdsid ka, norm. Oma kava sammud ma unustasin ära, eriti Alejandro osa, aga eks seda juhtub. Pärast saatis Gentz mo koju ning siis läksin Chameleonisse tibidega kokku saama. Umbselt oli rahvast täis ja Trinza vudis ühe naise eest läbi, et viimast lauda saada, funny. Siis tulid teised ka  ning tellisime salateid ja pastasid, pärast võtsime kõik koos kakaod ja rääkisime paranormalist :D. Ja naiste WC's oli kraan katki või noh, mo pritsis vähemalt märjaks. Pärast seda läksime autoga Janno juurde, umbselt oli rahvast jne. Pärast sai autoga linna ka, siis Gennukene saatis mind.

Täiesti HAIGELT külm on väljas, ma jõuan koju nii, et jalad ja nägu on jääs. Tuppa jõudes on pösed, nina ja laup punased ja voodisse minnes ma värisen :D aga õnneks tuli mu pisike kiisu mind soojendama. Love you, kitty

Täna on päev alles ees, alles 12, eks näis mis saama hakkab, lähen teen praegu kohvi ja võikusid :P






Kommentaarid