Eksperiment või midagi

NII, homsest alustan oma uue elustiiliga, nimelt kuna mul on olnud 5-6 kuud järjest iga päev peavalu, siis otsustasin paari asja muuta:
1) elu ilma arvutita, max püüan olla sellest 30 min-1 h kui üldse
2) õpin iga kord pärast kooli ära kõik asjad
3) iga päev paar tundi tegutsen õues, jalutan, jooksen vms
4) lähen 11-12 magama

mõnede jaoks tundub see väga tavaline, aga võrdluseks võin tuua oma praeguse eluviisi:
1) iga päev veedan arvutis mingi 6 -7 h, isegi kui ma seal ei ole, on see kogu aeg mo kõrval ja ikka nokin seal midagi
2) õppimine on tegelt praegu isegi hea, aga jätan mõned asjad vahel õppimata ning juhtub ka seda, et õpin alles 22-23 vms
3) õues olen vist aint siis kui koolist tulen :D eriti praegu külmal ajal
4) lähen 1,2.3 magama, not cool at all

Praeguse elustiili juures mul on jubedad peavalud, väsimus, uni, aeglane reageerimine jms..
Ja muidugi mu kallis Gennu on mulle iga päev abiks :D

Et siis let's start, vaatab mis nädala pärast saab ;)
Ärge nüüd arvake, et ma mingi eriti laisk inimene olen :D




HUVITAV, kas selle käigus ma siis saan sellest jubedast peavalust lahti? will see


Kommentaarid

Postita kommentaar