Boring 2

MUL ON: kalli-isu
MA TAHAN: Usasse

MA SOOVIN: pikka ja sündmusterikast elu

MA VIHKAN: matsutamist
MA IGATSEN: suve
MA KAHETSEN: et ma iga päev nii hilja magama lähen
MA ARMASTAN: Sind
MA OLEN ALATI: millegi pärast negatiivne
MA EI OLE: seal, kus sa oled
MA TANTSIN: peegli ees
MA LAULAN: siis kui hea laul on :D
MA NUTAN: kui on valus või kui filmis on liiga õnnelik/kurb lõpp; kui ma naeran liiga palju
MA KAOTAN: kogu aeg oma sokid ära

MA TEKITAN SEGADUST: endas

MA PEAKSIN ÕPPIMA: matemaatikat
VÄRV: kuldne, lilla, must
KUU: juuni, juuli, detsember, veebruar, mai
LAUL: Kings of Leon - Pyro või Willow Smith - Whip my hair :D
TOIT: ahjukana krõbedate kartulitega
JOOK: Coka, külm vesi sidruni ja jääga

KAS SA KUNAGI..
1.SÖÖKSID PUTUKAT? neverrr
2.HÜPPAKSID BENJIT? never
3.LIUGLEKSID? ja
4.TAPAKSID KELLEGI? no ei

5.HÜPPAKSID LANGEVARJUGA LENNUKIST? aint siis kui lennuk hakkab crash'i panema
6. KÕNNIKS SÜTEL? siis kui jäätunud olen :d
7. LÄHEKSID SÖÖMA TÄIESTI VÕÕRAGA? ja
8. HAKKAKSID TAIMETOITLASEKS? never
9. KANNAKSID TRIIPUDEGA PLEEDI? kandsingi 
10. LAULAKSID KARAOKET? kodus omaette
11. NÄITAKSID PUNAST TULD? ja
12. OLEKSID ELLUJÄÄJA? ja
13. PANEKSID KELLEGI NUTMA? sibulaga jah
14. LÖÖKSID LAST? eii

15. LÄHEKSID KOHTUNGULE ENDAST 10a VANEMA INIMESEGA? kuulsusega jah :D

KODULINN: Kuressaare
JUUSTE STIIL: lokkis, hetkel suht must värvi
KINGANUMBER: 37
TUJU: mõtisklev
NAHA VÄRV: alati olin tumedama nahaga, aga alles tulnud päikese ülitundlikkuse tõttu ei olegi enam nii tume, aga loodan et ikka saab kuidagi
VASAKUKÄELINE/PAREMAKÄELINE: right it is
ELANUD VÄLISMAAL? veel mitte ;)
KUS SA VIIMATI KÄISID? allkorrusel kooki toomas
KELLE TELEFONIKÕNE VIIMATI MAHA MAGASID? täna, liis helistas hommikul 2x
KELLELE VIIMATI HELISTASID? liisile tagasi :D
KAS SA NAERAD TIHTI? naeratan pigem 77%
KAS KEEGI MÕTLEB SINULE PRAEGUSEL HETKEL? 1 kullapai kindlasti :)KAS SA OLED SÕBRALIK? olen, aga päris tihti olen õel ka, kui ei mõtle seda halvana
KELLE VOODIS MAGASID EELMISEL ÖÖL? oma
VIIMASED FILMID, MIDA VAATASID? Two Weeks NoticeMIDA SA TEGID EELMISEL KESKÖÖL? sättisin voodisse
MIDA VIIMATI KÜPSETASID? Vahemere kana :D
PIKAD VÕI LÜHIKESED JUUKSED VASTASSOOL? Pigem pikemad ikka, see on hot, nagu Gennul ;) 
KAS KANNAD KÄEVÕRUSID? harva
HETKEL KUULAD? Kesha - Blow
OLED RAHUL ENDA ELUGA? ei ole
TEESKLED HAIGET, ET PUUDUDA KOOLIST? ei
MIDA NÄED ESIMESE ASJANA VASTASSOO JUURES? jalgu
KAS SULLE MEELDIVAD RAAMATUD? ja
KAS SA TAHAD ABIELLUDA? ja :P




Kommentaarid