BOOM Headshot

mul see eksperiment ei tule obviously välja, sest mul pea ikka valutab( ju see mingi diiibim värk) ja ma olen veeel rohkem unisem kui enne, seepärast ka booom headshot; ainuke pos. asi oli see, et julmalt aega jäi üle ning midagi ei oskand sellega teha :D. Samas ega see nii fail ka pole, sest arvuti ei ole mulle enam nii tähtis asi ja tuduaeg on ka varasemaks läind, seega tasus ikkagi veidi ära. vahepeal ei ole eriti midagi toimunud, eile käisin kinos ``Tucker & Dale vs. Evil``vaatamas. Soovitan, sest see oli päris humoorikas ning erines tüüpilistest teen' filmidest. no kui ma nüüd praegu uuesti mõtlen, siis oli tegelt ikka päris päris päris hea :D. AA laupäeval oli eesti laul ka, mulle meeldib nagu niiisama Sõpruse Puiestee ja Merili Variku laul, aga Saksamaale saadaks muidugi Getteri. Rohkem midagi erku pole, tahaks midagi ülimagusat süüa ja magada, sest mo padi vahib mind kogu aeg silmanurgast. AGA ei netzz sai lähe magama, sest aega on veel :D:D ja historyt peab ka lugema. kool on muidugi tappev, muud pole midagi selle kohta öelda.. Ma lähen nämmun nüüd midagi. :*
Niisama mainin, et mul nats see blogi värk ära  tüütand :D Aga eks varsti tuleb uus tung, midagi uut kirjutada :P

Siin midagi head, VÄHEMALT mo jaoks

Sen see film (Y).



APB



OH Yes, u are

Kommentaarid