Tõsisemalt

Tegelt mis siin ikka naerda, täna on ju esmaspäev, kaunis nädala algus :D yeah right.. Hommikul sain juba näkku inka õpsi käest oma uudiste lugemist eest, OMG, mo meelest olid küll põnevad uudised ja okei sorts, lugesin kõik maha ja pole oma sõnadega ümber teinud, aga ma sain ju tekstist aru 'n stuff, a no savi, kolmapäeval uuesti.
Siis oli ülipõnev ajalugu, aga nagu ausalt ka oli; mulle läheb keskaeg väga peale, eriti kui räägitakse ehitusest ja eluolust :D Siis oli esta, aajeee sin 5 ja 4, perfect. Pärast seda keka jne. Aa ja siis pärast kekat oli kõht muidugi tühi, siis läksin baari, vaatasin et WAO, kanawok näm näm, läksin järtsu, ja see osteti ära.. taaskord! ning kell oli alles 12, daaahh, aga õnneks sain kuidagi viimase kulbitäie sealt ühe euroga, tüübid tegid soodukaga mulle :d ja siis ostsin veel Valge Klaari, mis ülejäänud päevaks mu kõhu metsa keeras... ma lihtsalt unustan ära, et gaseeritud joogid mulle halvasti mõjuvad :D ok see selleks, nkn joon neid edasi. Pärast kodus sõin kanasuppi, siis õpingud Gennu juures ja nüüd taas kodus, emps tegi enne veel ahjuõuna ka, näm näm.AA, ja me jäime Gennuga lampi magama ta juures mingi 10 minti, mul oli ülimalt ajuvaba poos :d.

ooh, ma unustasin nädalavahetuse täitsa ära :D. Reedel oli kabaree linnarahvale, saal täiesti täis, kuid tundus nagu oleks 5 inimest seal vaatand; pärast seda oli Pääsu süntsi tähistamine, sai torti ja värkki, ja keegi tropp lasi mingi kuuluka välja, tänks, osta elu. Ning siis oli tuduaeg, väga mõnus tuduaeg. Laupäeval oli Haeskas party, Märten 18, rahvast oli, süüa oli ja juua oli, ja siin mainiks ära et Maarja on nummi :D Siis 2-3 oli kojuminek ning tuduaeg, Pühapäev möödus vaikselt, olime G'ga mo juures, vaatasime Muumia kolmandat osa, mulle meeldis see, mis siis et liiga ulmeline, aga alati kõlbab vaadata ning hoiab tuju ülal. Hiina oli seekord teema, tahaks ise ka sellisel seiklusel olla. That's all..

Aa ja täna on ju 24 jaanuar, gossipi uus osa peaks torusse homme v millalgi tulema, oooootan täiega, ommgg.










Kommentaarid