Paranormal

No perfect pealkiri mu nädalavahetusele. Laupäeval tuli siis Gennu koju, siis läksime chameleonisse, sõime praadi, siis läksime ta juurde. Mõtlesime, et vaatame Paranormal Activity 2 ära. Kui täielikult süveneda, siis see on ikka põrgulikult jube. Ma olen kuulnud, et paljud on öelnud et blablabla see on mõttetu, halvem kui esimene osa, aga c'mon, mo meelest ei ole üldseeegiii niimoodi. Ma olin filmis nii sees, et see kõik oleks nagu minu endaga juhtunud, ehmatuskohti oli päris mitmeid, aga isegi MINA kui suur õudukate fänn hoidsin kätt mõnel korral silmade ees. Kadil ma ei soovita seda vaadata, saad veel südameataki :D. Pärast seda vaatasime veel Couples Retreat'i, sooovitan, väga hea film; eriti neile kes armastavad Polüneesia saari. Siis oli veel selline film nagu Reeker, wtf film ausalt öeldes, ei soovita :D, Gennu magas isegi selle ajal. AGA mingi nelja paiku öösel hakkasin koju minema. Koridoris peegli ees sättisin salli, siis lampi kukkus köögi pool mingi asi lataki ümber vms, ja no vähee ma ei kohkunud pärast paranormali vaatamist :D, siis vaikselt läksime minema, et ok fine, aga kui koridoris olime, käis suhteliselt lähedal selline hetkeline kääksuv uksehääl, ja ju me siis ikkka Gentzuga ära ei ehmunud, see oli tõesti creepy. Ma ei saa aru kas töesti film möjutab inimese psühholoogiat niimoodi  või siis töesti olidki need kummitused. AA ükskord kui olin gennu juures päevasel ajal, siis chillisin niisama arvutis, kui lampi kapi pealt kõrvaklappide juhtmed mulle pähe kukkusid, no whaaat, see oli tegelt ka võimatu, sest need olid täiesti kenasti riiuli peal !! +  kodus on mul ka vaimud, no ausalt ka. Näiteks ükskord vaatasime empsiga The Ring'i, kui selle kohapeal, kus Samara väljas ronis kaevust, kukkus trssshhhhh pildiraam alla, nagu meelega tehtud. Siis kuulsin ükskord kuidas keegi mu häält mitu korda sosistas.. see on 100% kindel, et keegi ei saanud seda mitte kuidagi teha.. siit maailmast.. Ja veel seda ka, et mul käivad luupainajad, väiksene olid tihedamini, nüüd eriti pole. Viimati oli see eelmine aasta, ma reaalselt tundsin et mingi kogu võttis mu keskkohast kinni ning tömbas.. tundsin kuidas keegi oli mu peal ja nillis näkku, mul oli kabuhirm, ja kõige rõvedam on see, et midagi ei saa teha ka, sest aju on üleval ja keha magab (see on REM uni). Vot sellised lood on mul vaimudega, ja ma usun ka nendesse! Mõni nüüd arvab, et täitsa jabur jutt aga vot nii oli.

Suht pikk jutt tuli nüüd sellest, täna muidu tegin võileivatorti, see praegu vädib külmkapis, niiet varsti saab süüüaa, ning pärast šokolaadjäätis ka :P. Bye, bye







Kommentaarid