Mahe nädala algus

Wazaa, see nädal on päris tormakalt hakkanud. Esmaspäeval oli mate järeltöö 3.ndat korda. Minne, kuidas ma kartsin et jälle kahe saan, aga tänu pikale öppimisele sain ikka kolme kenasti kätte. Mul üldse matega palju raskusi, pea lihtsalt ei võta vastu seda ainet. Teen kogu aeg kodutööd ära, kuulan tunnis, ikka saan kahtesid, ja eilse TK sain ka kahe, no mul kohe ei ole seda mate talenti :D. Nüüd peab veel pingutama, et selle kursuse KT tuleks kolm, siis on kursus ka kolm, oleks tore :D. Eile sain saksas 0, no ei olnud aega õppida, sest keskendusin ainult matele.. mida kõike ma mate heaks ka ei ohverdaks :D. Naljakas on see, et nii isal kui emal oli koolis mate 4-5, aga lapsed vaevu lohistavad kolme välja. See eest on mul teised ained õnneks enam-vähem tasakaalus. Nii palju koolist siis.

Aaaaa muidee, ma nägin reedel, ajamaja kõrval esimest korda elus oma lemmikautot - VALGE RANGE ROVER, kuid rõveda ilma pärast see nii valge ei olnud, aga ikkagi, see on niii iluuus ja hot auto, täitsa lõpp.. ma olin siis nagu :O:O kellegi venelase oma oli.

Muidu on päevad olnud ikka ühesugused igavad, iga nädal on reede silmade ees, et saaks puhata ja nautida vabadust :D Aa täna tegi emps hiina toitu, no vähe nämm nämm ikka, ma nii armastan hiina toitu, kahju et kuressaares enam pole :( kunagi oli kuskil praeguse hinnapommi juures restoran Hong Kong, seal sai perega iga nädal käidud ja ilgelt hea oli kogu aeg, niiii maitsev, üks mangokokteil oli seal ka , mis viis lihtsalt keele alla, ja muidugi see oivaline magus-hapu kana, mmmmmmmmm, peaks tallinna hiinakasse sööma minema. Tegelt tahaks üldse Tallinna minna, pole ammu käind. Kinos on kindlasti midagi lahedat praegu. Näh, nüüd tuli ilge tahtmine :D ma täiega armastan Coca-Cola Plazat, iga kord kui sinna astun on seal nii kodune tunne kuidagi :D, seal nii hea popcorn ja coka ka :D ja üldse lahe smoothie bar ja mõnus keskkond. Peab plaanima hakkama midagi Gennuga.

Praegu käib telkus dr.House, juhuslikult väike porr ka, go Housee :D Ta mo meelest üldse äge.

AAA, viimasel ajal kuulan sellist laulu http://www.youtube.com/watch?v=aypdIJ790L8 nii fking hea lihtsalt, minu meelest parimaid bände. Ja Taylor on üldse megailus. JA ooh, järgmine nädal tuleb gossipi uus osa, sada aastat ootand juba :D YAyyy aga jah, muidu soovitan seda bändi kuulata, ülimad sõnad, mega hääl ja parimad meloodiad, igatahes ma armastan ROCK'i !

Märgin ära ka pühapäeva, sest siis käisin Gennuga Chameleonis, jõime kakaod ja rääkisime juttu, vähe mõnus. Ma ei saa siiani aru, kuidas Kuressaarde nii mõnus place tehti, ja veel nii head toidud ja joogid. Sisustus ka 5+. Tahaks juba jälle minna, praegu võtaks mozzarella pulki ja cokat. ok, aitab, tsau
btw, ma armastan kasse, seepärast on siin päris tihti kiisupilte :D










Kommentaarid