it's freakin' saturday

Lõpuks ometi saab puhata! Istun kodus pehmel diivanil ning gennu kingitud pehme tekk ümber, mmm, vähe mõnus. Praegu ootan pisikest murumuna Tallinnast koju, et siis midagi muhedat teha, tuleb arvatavasti armas päev ja öö, tule nüüd ruttu Kuressaarde !!! Tegelt nad peaksid juba tagasiteel olema, et siis nad jõuavad mingi 6-7? jeejee, aa ja ma äsja lõpetasin hommikusöögi, kell 2 :D:D, ilmselt mõned söövad lõunat sellel ajal, aga nojah :D.

Eile oli päris naljakas kabaree ikka :d, nomai saa nii naljakas oli :d. Päris palju läks sassi, aga ega ma ainuke polnud. Esireas istus üks vend, kelle nime ma ei nimeta, aga ta oli väga väga, hmm kuidas ma ütlen, sillas naistest ja kabareest, aint nillis kõiki oma '' meela '' naeratusega, suht creepy kui ma mõtlen nüüd :D, aga kui üldiselt võtta, siis oli jumala äge ning lõbus, aga muidugi enne etenduse algust seal kardina taga oodata on nii vastik, et paha hakkab iga kord :D, aga elan iga kord selle hetke üle, so no problems. Aga enne kabareed käisin Kadiga korra linnas, siis pärast kodus magasin , tavaline. A ja see on jumala ulme milline unekott ma olen, ma vist magaks sama palju kui kassid, kui mul kohustusi ei oleks, sest igal vabal hetkel ma magan kogu aeg :D, sellepärast ma tavaliselt kõnesid ei võta vastu ka, sorts :(

Teisipäeval vaatasin Gossipit , no nii hea osa taas, kuidas nad ikka oskavad... ja ma tahaks sellist riidekappi nagu neil seal on, ma nii kade -.-. Kunagi kui suureks saan, siis on mul ka ma loodan :D, will see.

Nüüd chillin ja ootan Genzut, daadaa for now.










CHINESE spring rolls

Kommentaarid

Postita kommentaar